Veel gestelde vragen


(❓) WAAROM GEEN COOKIE MELDING OP ONZE WEBSITE?

(✅) Heel simpel, wij zijn erg kieskeurig in de software en systemen die wij gebruiken en maken privacy bewuste keuzes. Zodoende hebben wij ons best gedaan om de website van plazagadget.nl vrij te houden van cookies die jouw persoonsgegevens verzamelen. En dat is gelukt! Meer informatie over ons Cookie beleid vindt u terug in onze privacy verklaring.

(❓) Hoeveel bedragen de verzendkosten?

(✅) Niets, u hoeft geen verzendkosten te betalen!

(❓) Wanneer komt mijn bestelling aan? (Dit geldt alleen voor onze hardware gadgets, Android tv box etc..)

(✅) Op onze website wordt duidelijk aangegeven bij het product hoe lang de bezorgingstijd duurt, bij sommige producten, als u voor 16:00 uur besteld is het meestal de andere dag geleverd, mits Post.nl vertraging op loopt, waar wij van Plaza Gadget helaas geen invloed op hebben! Voor onze overige producten hebben een vast aantal dagen voor de aankomst van het product. Dit is afhankelijk van de grootte van het product. Houd rekening met ongeveer 7-10 dagen werkdagen voordat het product bij u is aangekomen.

(❓) Kan ik mijn bestelling annuleren als deze eenmaal is geplaatst?

(✅) Zodra u uw bestelling plaatst, verwerken wij deze meteen in onze inventaris, dus helaas kunt u geplaatste bestellingen niet annuleren. Zorg ervoor dat je 110% zeker weet dat je het product hebt gekocht voordat je verder gaat met betalen.

(❓) Heb je een Retourbeleid? (Dit geldt alleen voor onze hardware gadgets)

(✅) Raadpleeg de pagina garantie klachten voor ons retourbeleid en voor andere zaken.

(❓) Software/abonnement die ik in de webshop koop kan ik deze terug ruilen?

(✅) Nee op het moment van de aankoop is het niet meer mogelijk om deze software/abonnement terug te betaling, bekijk onze algemene voorwaarden die uw hebt geaccepteerd na de aankoop van de software/abonnement.

(❓) Waarom zijn jullie software/abonnementen zo goedkoop?

(✅) Wij kopen met grootte bulk software in waardoor de prijs een stuk lager ligt dan bij andere webshops!

(❓) Zijn de sleutels die jullie verkopen op jullie website legaal?

(✅) JA, deze zijn Legaal: sinds 2012 heeft Het Europese Hof van Justitie bepaald dat het doorverkopen van niet gebruikte licenties legaal is. Meer info? Klik hier voor een artikel van WiseMen Advocaten.

(❓) De software/abonnement die ik koop in jullie webshop krijg ik deze thuis opgestuurd?

(✅) Al onze software/abonnementen zijn digitaal, dus dat betekend dat er niets wordt opgestuurd naar jouw ingevulde woonadres, alles krijgt je digitaal opgestuurd via email!

(❓) Doen jullie aan affiliate marketing?

(✅) NEE, wij beheren onze eigen voorraden, reden hiervoor is dat wij meer doen dan simpele affiliate marketing! En wij staan klaar voor de klant en niet anders om!

(❓) Is een levenslange abonnement echt levenslang?

(✅) Ja, er wordt na 5 of 10 jaar gekeken, daarna wordt het bij de meeste software abonnementen gewoon weer 5 of 10 jaar verlengt.
Bij sommige software abonnementen heeft dit met software versies te maken waar levenslang op zit, tot er weer een nieuwe versie uitkomt die je weer opnieuw kunt betalen als levenslang.

(❓) Heb net een email gehad met daarin mijn inlog gegevens van de software die ik heb aangekocht, nu wil ik inloggen, maar hij geeft een inlog error aan wat kan ik nu doen?

(✅) Als uw probleem heeft met een abonnement, kunt u altijd ons contact formulier invullen contact formulier.

(✅) Om u nog sneller van dienst te zijn, kunt u via de WhatsApp met het volgende nummer www-icon-plazagadget.nl WhatsApp 0642452360
(ma-zo 8:00 – 18:00)
contact met ons opnemen.

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00
Plaza Gadget
There are no products in the cart!
Doorgaan met winkelen
0