Om uw retourzending te voltooien, hebben we een kwitantie of een aankoopbewijs nodig.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing) op onze hardware gadgets, die is geopend. Elk item dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, is beschadigd of ontbreekt om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout. Elk item dat wordt meer dan 30 dagen na levering geretourneerd.
Restituties (indien van toepassing)
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te melden dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditkaart of de oorspronkelijke betaalmethode.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen van onze hardware, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw bank, creditcardmaatschappij, Paypal of Bitcoin. Het kan enige tijd duren voordat uw teruggave officieel wordt geplaatst. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geplaatst. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je teruggave nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.
Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen verkoopartikelen niet worden terugbetaald.
Ruilen op onze hardware (indien van toepassing)
We vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als u het voor hetzelfde artikel wilt inruilen, neem dan contact met ons op.
Verzending
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendingskosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw uitgewisselde product u kan bereiken, variëren. Als u een artikel verzendt dat hoger is dan €75, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering te kopen. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Klachten
Wij lossen de klacht graag op. Neem contact op met onze contact form.